رد شدن به محتوای اصلی

همه چیز درباره CRM

 

امروزه مشتری در کانون توجهات بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دارد. افزایش تنوع محصولات و خدمات، رقابتی شدن محیط کسب و کارها، تعدد رقبا، تنوع خواسته‌های مشتریان، حرکت به سمت سفارشی‌سازی انبوه به جای تولید انبوه و عواملی از این دست، باعث شده است تا توجه به مشتری و درک نیازهای او بیش از گذشته جزو دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها باشد.

با توجه به اینکه در نرم افزار CRM شاهد یک دید 360 درجه از مشتریان هستیم، لذا پیاده‌سازی درست آن می‌تواند سازمان‌ها را در جهت رفع نیازمندی مشتریانشان یاری رساند.

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا تعاملات خود با مشتریان را در سه بخش اصلی CRM یعنی بازاریابی، فروش و خدمات، ثبت و پیگیری نمایند. در نرم افزار CRM می‌توان تعاملات بین کسب و کارها، مشتریان بالقوه و مشتریان موجود را ثبت نمود.

در اغلب موارد، نرم افزار CRM به صورت مستقل از سیستم‌های دیگر سازمانی مانند نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، نرم افزارهای مالی و حسابداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزارهای تخصصی صنایع و ... پیاده‌سازی می‌شود با این تفاوت که امکان یکپارچگی با این قبیل نرم افزارها وجود خواهد داشت، به طوری که جهت تسهیل فرآیندها و هماهنگی واحدهای مختلف، طی یک تعامل دوطرفه با هم در ارتباط بوده و داده‌های مورد نظر بین آن‌ها رد و بدل می‌شود.

درباره نرم افزار CRM بیشتر بدانید

این نکته واضح است که سازمان‌ها و شرکت‌ها در تلاشند تا با ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و ذی‌نفعان خود، رابطه بلندمدتی را با آنان برقرار نموده و رضایتمندی آنان را فراهم آورند. راهکاری که به اجرایی شدن این نوع نگرش کمک خواهد کرد، استفاده از سامانه CRM است. در این مطلب سعی می‌شود تا با بررسی مفاهیم پیرامون سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان از جنبه‌های مختلف، به خوانندگان برای تصمیم‌گیری کمک شود.

مدیریت همه تعاملات مشتری با سازمان کار آسانی نخواهد بود و این مسأله زمانی پیچیده‌تر خواهد شد که واحدهای مختلف سازمان با مشتریان تعامل داشته باشند.

تقویت روابط با مشتریان موجب وفاداری بیشتر آنان به برند می‌شود که این مسأله ارزش بالایی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد.

CRM چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. وقتی در مورد "مدیریت ارتباط با مشتری" (CRM) صحبت می‌کنیم، لازم است تا دورنمای سازمان و چگونگی روابط کسب و کار با مشتریان خود را در نظر داشته باشیم، که می‌تواند در استراتژی‌های کسب و کار، فرآیند یا ابزارهای نرم افزاری نمود پیدا کند.

استراتژی CRM

برخورداری از استراتژی درست CRM یکی از پایه‌ای‌ترین مواردی است که قبل از انتخاب نرم افزار CRM باید بر روی آن تمرکز داشت. در این استراتژی، مدیریت روابط با مشتریان، تیم فروش، فرآیندهای بازاریابی و خدمات و ... مورد توجه قرار خواهند گرفت. فلسفه نهفته در پشت این استراتژی آن است که مشتری، محور همه چیز است و مشتری‌محوری کلید موفقیت سازمان‌هاست. الگویی که می‌تواند در فرهنگ سازمانی نیز تجلی یابد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه

  راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه   پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین و الزامی‌ترین البسه برای آقایان محسوب می‌شود. چرا که ایجاد یک تیپ کاملاً رسمی و یا حتی اسپورت متناسب برای مجالس خودمانی و یا تشریفاتی چون عروسی و…  نیازمند یک پیراهن مناسب می‌باشد. اما در انتخاب   پیراهن مردانه ‌ مناسب علی‌رغم این که بسیار ساده و آسان به نظر می‌رسد، نکات مهم و ظریفی به شما می‌شود که عدم توجه به این نکات می‌تواند منجر به به هم ریختگی استایل فرد شده و از جذابیت آن بکاهد. با توجه به این موضوع اگر خواهان خریدی موفق و رضایت بخش در این زمینه هستید،  با ما همراه باشید تا با نگاه تازه‌تر و حرفه‌ای‌تری به انتخاب پیراهن مردانه بپردازید. با گسترش صنعت مد و پوشاک، و تغییر البسه‌ در طی سالیان گذشته پیراهن مردانه نیز با تغییرات مختلفی رو به رو شده است. ولی با وجود همه‌ی این تغییرات این پیراهن‌ها از الگوی مشابه‌ای که ساده و بدون جزئیات است بهره می‌برند. در واقع می‌توان گفت تغییراتی که در این پیراهن‌ها اعمال شده بیشتر به رنگ، جنس، طرح پارچه مربوط می‌شود. بنابراین با توجه به افزایش تنوع پیراهن‌های مردانه، انتخاب منا

ویژگی های توری پلیسه

  ویژگی های منحصر به فرد توری پلیسه توری های پلیسه انعطاف پذیری قابل توجهی دارند و همچنین به لطف فریم های آلومینیومی به هنگام باز و یا بسته شدن حرکتی روانی دارند. انواع مختلفی از توری های پلیسه قابلیت ساخت و نصب در فریم های پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC را دارند. شایان ذکر است که توری های پلیسه قابلیت نصب در دیگر پنجره ها را نیز دارند. نصب راحت و کیفیت بسیار بالا دلیل تقاضای بسیار زیاد این توری ها شده است. همان طور که بالاتر اشاره شد توری استفاده شده در این محصول از جنس پلی استرین است و دوام بسیار بالایی دارد و از همه مهمتر اینکه آلودگی را به خود جذب نمیکند. توجه داشته باشید که با وجود کیفیت بسیار بالای توری های پلیسه ساخت روماپن، این محصول هم مانند تمامی محصولات بعد از مدتی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد که در این مورد گروه صنعتی روماپن همیشه در تمامی ساعات شبانه روز همراه شما خواهد بود. کاربرد توری پلیسه در زیر، به مهمترین کاربردهای توری های پلیسه که باعث محبوبت آنها شده است اشاره میکنیم : قابلیت تمیز شوندگی بسیار راحت و سریع جلوگیری از

طرح تعالی مدیریت مدرسه چیست

مدیر کل دفتر دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش، برنامه تعالی مدیریت مدرسه را گامی موثر برای تبدیل مدرسه به عنوان کانون آموزش یادگیرنده عنوان کرد و گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با دو رویکرد کیفی‌سازی آموزش بر اساس استاندارد و رویکردها دنبال می‌شود و برای هر فعالیت شاخص واستانداردی تعریف شده است. به گزارش ایسنا، عظیم محبی در جمع شورای معاونین اداره کل و روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان اظهار کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه‌ای است است که با هدف ترویج و تقویت سیستم خودارزیاب در درون مدرسه، ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان، والدین و دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می شود. وی خاطر نشان کرد: این برنامه باهدف ارتقاء سیاست‌های کلان آموزشی در دستور کار قرار گرفته و بعد از چند سال اجرا به صورت آزمایشی در حال حاضر کلیه مدارس دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش را تحت پوشش قرار داده است. مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش اصلاح و تعریف رویکردها را از مهم‌ترین اهداف برنامه تعالی مدیریت مدرسه دانست و افزود: در واق