رد شدن به محتوای اصلی

همه چیز درباره CRM

 

امروزه مشتری در کانون توجهات بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دارد. افزایش تنوع محصولات و خدمات، رقابتی شدن محیط کسب و کارها، تعدد رقبا، تنوع خواسته‌های مشتریان، حرکت به سمت سفارشی‌سازی انبوه به جای تولید انبوه و عواملی از این دست، باعث شده است تا توجه به مشتری و درک نیازهای او بیش از گذشته جزو دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها باشد.

با توجه به اینکه در نرم افزار CRM شاهد یک دید 360 درجه از مشتریان هستیم، لذا پیاده‌سازی درست آن می‌تواند سازمان‌ها را در جهت رفع نیازمندی مشتریانشان یاری رساند.

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا تعاملات خود با مشتریان را در سه بخش اصلی CRM یعنی بازاریابی، فروش و خدمات، ثبت و پیگیری نمایند. در نرم افزار CRM می‌توان تعاملات بین کسب و کارها، مشتریان بالقوه و مشتریان موجود را ثبت نمود.

در اغلب موارد، نرم افزار CRM به صورت مستقل از سیستم‌های دیگر سازمانی مانند نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، نرم افزارهای مالی و حسابداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزارهای تخصصی صنایع و ... پیاده‌سازی می‌شود با این تفاوت که امکان یکپارچگی با این قبیل نرم افزارها وجود خواهد داشت، به طوری که جهت تسهیل فرآیندها و هماهنگی واحدهای مختلف، طی یک تعامل دوطرفه با هم در ارتباط بوده و داده‌های مورد نظر بین آن‌ها رد و بدل می‌شود.

درباره نرم افزار CRM بیشتر بدانید

این نکته واضح است که سازمان‌ها و شرکت‌ها در تلاشند تا با ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و ذی‌نفعان خود، رابطه بلندمدتی را با آنان برقرار نموده و رضایتمندی آنان را فراهم آورند. راهکاری که به اجرایی شدن این نوع نگرش کمک خواهد کرد، استفاده از سامانه CRM است. در این مطلب سعی می‌شود تا با بررسی مفاهیم پیرامون سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان از جنبه‌های مختلف، به خوانندگان برای تصمیم‌گیری کمک شود.

مدیریت همه تعاملات مشتری با سازمان کار آسانی نخواهد بود و این مسأله زمانی پیچیده‌تر خواهد شد که واحدهای مختلف سازمان با مشتریان تعامل داشته باشند.

تقویت روابط با مشتریان موجب وفاداری بیشتر آنان به برند می‌شود که این مسأله ارزش بالایی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد.

CRM چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. وقتی در مورد "مدیریت ارتباط با مشتری" (CRM) صحبت می‌کنیم، لازم است تا دورنمای سازمان و چگونگی روابط کسب و کار با مشتریان خود را در نظر داشته باشیم، که می‌تواند در استراتژی‌های کسب و کار، فرآیند یا ابزارهای نرم افزاری نمود پیدا کند.

استراتژی CRM

برخورداری از استراتژی درست CRM یکی از پایه‌ای‌ترین مواردی است که قبل از انتخاب نرم افزار CRM باید بر روی آن تمرکز داشت. در این استراتژی، مدیریت روابط با مشتریان، تیم فروش، فرآیندهای بازاریابی و خدمات و ... مورد توجه قرار خواهند گرفت. فلسفه نهفته در پشت این استراتژی آن است که مشتری، محور همه چیز است و مشتری‌محوری کلید موفقیت سازمان‌هاست. الگویی که می‌تواند در فرهنگ سازمانی نیز تجلی یابد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انواع روتختی

  انواع روتختی به مجموعه اقلام لازم برای سرویس خواب مثل روتختی، تشک، لحاف، ملحفه، بالش و .... کالای خواب گفته می شود. شما می توانید انواع مختلفی از این لوازم را متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کنید.مورن نمایندگی کالای خواب است که محصولات را تولید کرده و بی واسطه به دست مشتریان می رساند. با توجه به زندگی‌ پر مشغله امروزی، خواب راحت و دلچسب بسیار مفید و ضروری است اما برای دست‌یافتن به این مهم، مسئله‌ای که توجه کمتری را به خود جلب نموده، تأثیر روتختی و جنس و رنگ آن بر کیفیت خواب و آرامش فرد است، در ادامه به جزییات و جنس روتختی‌ها می‌پردازیم. خرید روتختی ترک روتختی ترک  یکی از بهترین روتختی هاست که خواهان زیادی دارد. در بررسی کیفیت و تنوع جهت خرید کالای خواب،بهترین گزینه ای که همیشه به یادمان می آید، روتختی های ترک هستند. چون دارای الیاف فوق العاده با کیفیت و صد در صد پنبه ای می باشند. اگر قصد خرید  روتختی دونفره ترک  را دارید محصولات مارا حتما ببینید .امیدواریم انتظار شما را برآورده میکنیم. روتختی https://www.morenhom...

راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه

  راهنمای جامع انتخاب پیراهن مردانه   پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین و الزامی‌ترین البسه برای آقایان محسوب می‌شود. چرا که ایجاد یک تیپ کاملاً رسمی و یا حتی اسپورت متناسب برای مجالس خودمانی و یا تشریفاتی چون عروسی و…  نیازمند یک پیراهن مناسب می‌باشد. اما در انتخاب   پیراهن مردانه ‌ مناسب علی‌رغم این که بسیار ساده و آسان به نظر می‌رسد، نکات مهم و ظریفی به شما می‌شود که عدم توجه به این نکات می‌تواند منجر به به هم ریختگی استایل فرد شده و از جذابیت آن بکاهد. با توجه به این موضوع اگر خواهان خریدی موفق و رضایت بخش در این زمینه هستید،  با ما همراه باشید تا با نگاه تازه‌تر و حرفه‌ای‌تری به انتخاب پیراهن مردانه بپردازید. با گسترش صنعت مد و پوشاک، و تغییر البسه‌ در طی سالیان گذشته پیراهن مردانه نیز با تغییرات مختلفی رو به رو شده است. ولی با وجود همه‌ی این تغییرات این پیراهن‌ها از الگوی مشابه‌ای که ساده و بدون جزئیات است بهره می‌برند. در واقع می‌توان گفت تغییراتی که در این پیراهن‌ها اعمال شده بیشتر به رنگ، جنس، طرح پارچه مربوط می‌شود. بنابراین با توجه به افزایش تنوع ...

کدام شرکت‌ها تلویزیون OLED تولید می‌کنند؟

  کدام شرکت‌ها تلویزیون OLED تولید می‌کنند؟ در سال ۲۰۱۲، شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ پنل‌های OLED خود را معرفی کردند. سامسونگ با اینکه یکی از تولیدکنندگان مطرح OLEDها بود، تولید این نمایشگرها را تنها در ابعاد گوشی‌ها و تبلت‌ها دنبال می‌کرد. این غول فناوری کره‌ای در سال ۲۰۲۲ خط‌تولید جدیدی از OLEDها را راه‌اندازی کرد که در آن از پنل‌های Samsung Display استفاده می‌شد. تا پیش‌از‌این، ال‌جی تنها تولید‌کننده‌ی پنل‌های OLED برای تلویزیون‌ها بود که البته شما میتوانین با خرید تلویزیون ال جی از مزایای OLED ها بهره مند شوید. اپل نیز در سال ۲۰۱۵ استفاده از پنل‌های OLED را در ساعت‌های خود و در سال ۲۰۱۶ در لپ‌تاپ‌های خود با معرفی نوار لمسی در مک‌بوک پرو آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد آیفون، این شرکت مدل X را با صفحه‌نمایش OLED بهینه‌سازی‌شده معرفی کرد. آیا نمایشگرهای OLED می‌توانند تصاویر سه‌بعدی را پخش کنند؟ بله، هر دو نوع فناوری سه‌بعدی شامل اکتیو و پسیو در تلویزیون‌ OLED قابل‌پیاده‌سازی هستند. ال‌جی در تلویزیون‌های خود از فناوری سه‌بعدی پسیو بهره می‌برد. برای آشنایی ...